vinosferrer.com Bodegas José L. Ferrer Mallorca


Mallorca-Fruits-ametlla-mallorquina-GourmetEl Grupo Fruits Secs va posar en marxa el 2010 la marca comercial Mallorca Fruits, dirigida a defensar els interessos dels més de 3.000 productors d’ametlles associats a les seves quatre cooperatives.

Per això, distribueix i comercialitza un producte de qualitat, innovador i exclusiu que compta amb el suport del Govern balear a través de la garantia de qualitat “Ametla Mallorquina”, que permet al producte mantenir-se en el temps, garantint les característiques que distingeixen la seva ametlla de les altres i la converteixen en única.

Mallorca-Fruits-ametllers-mallorquins-flor-ametller

En l’actualitat, la marca es comercialitza a través de 60 botigues ubicades a Palma, Alcúdia, Pollença, Artà, Fornalutx, Valldemossa, Deià, Sóller i Sineu. En el primer trimestre de 2012, Grupo Fruits Secs va obrir una delegació comercial pròpia a Palma.

L’ametlla mallorquina, ingredient fonamental de la gastronomia insular, posseeix qualitats específiques que la distingeixen de les ametlles d’altres procedències, com ser més dolça i oliosa. Pilar de la dieta mediterrània, el seu consum contribueix a més a combatre trastorns de salut molt comuns com osteoporosi, colesterol o diabetis, i suposa una important font de vitamines i minerals.

La marca Mallorca Fruits ofereix als clients un ampli assortiment de més de 20 productes a base d’ametlla i els seus derivats, reunits al voltant de sis categories: gourmet, rebosteria, industrial, regal, snacks i packs.

Beatriz Losada, gerent de Grupo Fruits Secs, explica que el doble objectiu és posicionar l’ametlla mallorquina com a referent de la nostra gastronomia i potenciar els seus valors nutricionals. Per a això l’empresa està implicada en un bon nombre d’iniciatives, entre les quals ressalten l’obertura, a partir del 12 de desembre, de la nova botiga en línia, les aliances comercials amb grans marques del sector turístic i l’alimentació (Meliá Hotels International, Air Nostrum, Macià Batle …) o la nova línia de productes saludables, sense sucre ni gluten i amb llet d’ametlla.

D’altra banda, la participació en fires professionals es considera un factor promocional rellevant. El 2012, el grup va assistir per segona vegada a la Fira Internacional de Confiteria de Colònia (Alemanya), aquesta vegada integrat en el pavelló espanyol, i al desembre es va estrenar al saló Barcelona Degusta.

 ametlla mallorquina